Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ «ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΕΝΑ»

ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ

«ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΕΝΑ»

LIVE 2015 – 2 CD

«ΑΓΟΡΑ» - Minos EMI 






Για τη Νατάσα Θεοδωρίδου, έχω εκφράσει τη γνώμη μου και παλιότερα, είναι η καλύτερη λαϊκή τραγουδίστρια της γενιάς της. Εξαιρετική φωνή, καθάρια, όλο φρεσκάδα, με όμορφη χροιά, απίστευτο μέταλλο, προσωπική ταυτότητα και πλούσια λαϊκών ηχοχρωμάτων, που αγγίζουν τις ευαίσθητες χορδές των ανθρώπων με λαϊκές καταβολές. Αρκεί ένα ερμηνευτικό χρωματάκι της σε μια λέξη ή μια φράση, ή ένα της τσάκισμα στη φωνή, για να σε συγκινήσει και να σε κάνει να ανατριχιάσεις.






Ο Γιώργος Θεοφάνους ανήκει στους, μετρημένους στα δάχτυλα, συνθέτες, που έχουν προικίσει με τις μεγαλύτερες επιτυχίες το ρεπερτόριο της Νατάσας Θεοδωρίδου. Από την άλλη, βέβαια, κι η Νατάσα Θεοδωρίδου(μαζί με τον Πασχάλη Τερζή και τον Αντώνη Ρέμο) ανήκει στους τραγουδιστές, που με τη φωνή τους έκαναν τραγούδια του Θεοφάνους μεγάλα πανελλήνια και διαχρονικά σουξέ, παρότι ο επιτυχημένος συνθέτης έχει συνεργαστεί και με ιστορικά ονόματα του χώρου του ελληνικού τραγουδιού(από την Αλεξίου και το Νταλάρα, ως τη Μαρινέλλα).






Το χειμώνα που μας πέρασε – αλλά και το φετινό καλοκαίρι που διανύουμε (σε κοινές συναυλίες) – οι δυο τους συναντήθηκαν στο «Φως», σ’ ένα από τα προγράμματα που συζητήθηκαν κι άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις, παρουσιάζοντας τα κοινά τους τραγούδια, επιτυχίες του Θεοφάνους ερμηνευμένα, σε πρώτη εκτέλεση, από άλλους δημοφιλείς τραγουδιστές, μέσα από τη φωνή, αυτή τη φορά, της Νατάσας Θεοδωρίδου, αλλά και κλασικά κομμάτια.






Η καλλιτεχνική τους αυτή συνάντηση, αποτυπώθηκε και δισκογραφικά, μέσα από ένα διπλό cd, με τον τίτλο «Μαζί με σένα» με ηχογραφήσεις από την κοινή τους συνύπαρξη, που δόθηκε στις 25/7/2015 από την εφημερίδα «ΑΓΟΡΑ», ενώ κυκλοφορεί στα δισκοπωλεία από τη  Minos EMI.






Η έκδοση – της εφημερίδας, που έχω στα χέρια μου – είναι λιτή, αλλά πλήρης. Δηλαδή, περιέχει ένθετο ένα μίνιμουμ φωτογραφικό υλικό, την track list και τους δημιουργούς όλων των τραγουδιών, τα ονόματα όλων των συντελεστών και τις απαραίτητες πληροφορίες, καθώς και σημειώματα των δύο πρωταγωνιστών(Θεοδωρίδου – Θεοφάνους), που εστιάζουν στην κοινή συνύπαρξή τους στη σκηνή και στη δισκογραφική αποτύπωσή της.





Ο μουσικόφιλος θα απολαύσει από τη φωνή της Νατάσας Θεοδωρίδου τα καλύτερα και πιο επιτυχημένα τραγούδια του Γιώργου Θεοφάνους, όπως : «Τις δύσκολες στιγμές», «Φεγγάρι», «Παλιόκαιρος», «Δεν τελειώσαμε», «Έλα να με τελειώσεις», «Ο δικός μου ο δρόμος», «Για κανένα», «Μια κόκκινη γραμμή» κ.ά. Καθώς και πασίγνωστα τραγούδια, διαφορετικού είδους κι ύφους, με την ερμηνευτική σφραγίδα της Θεοδωρίδου, όπως : «Αγάπα με», «Να λοιπόν γιατί σ’ αγάπησα», «Είσαι μια συνήθεια», «Μου ‘χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση», «Συγγνώμη που σ’ αγάπησα πολύ».

Το live αυτό διπλό cd, δεν είναι άλλη μια ζωντανή ηχογράφηση, αλλά μια ζωντανή – με όλη τη ζεστασιά, την ατμόσφαιρα και την αμεσότητα του ζωντανού – αποτύπωση της κοινής συνύπαρξης επί σκηνής, μιας χαρισματικής τραγουδίστριας κι ενός εμπνευσμένου συνθέτη.







Tracklist:


1. Ο Δικός Μου Ο Δρόμος – Live
2. Μη Φύγεις / Έλα Να Με Τελειώσεις / Δεν Τελειώσαμε – Live
3. Σ’ Ένα Χαρτάκι Έγραψα – Live
4. Σου Τ’ Ορκίζομαι / Πώς Τολμάς / Θα ΄πρεπε – Live
5. Δεν Έχει Σίδερα Η Καρδιά Σου – Live
6. Τρέμω – Live
7. Που Να ‘σαι – Live
8. Κάνε Στην Άκρη – Live
9. Μη Ρωτάτε / Έκρυψα Το Πρόσωπό Μου – Live
10. Σαν Άνεμος – Live
11. ΑγάπαΜε (Abraza Me) – Live
12. Μη Μιλάς – Live
13. Να Λοιπόν Γιατί Σ’ Αγάπησα / Είσαι Θεός / Είσαι Μια Συνήθεια / Σήμερα / Καλημέρα Καινούργια Μου Αγάπη / Στιγμή – Live
14. Σ’ Αγαπώ – Live
15. Όπου Και Να ‘σαι – Live
16. Ρίξε Νύχτα – Live
17. Φεγγάρι – Live
18. Απέναντι – Live
19. Κύκλος – Live
20. Για Κανένα – Live
21. Τις Δύσκολες Στιγμές – Live
22. Απάντησέ Μου – Live
23. Ένα Τραγούδι Ακόμα – Live
24. Το Κύμα – Live
25. Πάμε Ψυχή Μου / Γίνεται / Τι Σε Νοιάζει / Δώσε Μου Μια Ευκαιρία – Live
26. Αχ – Live
27. Σκουπιδιάρικο – Live
28. Τι Σου ΄χω Κάνει – Live
29. Παλιόκαιρος – Live
30. Δίπλα Σε Σένα – Live
31. Τα Δάχτυλα / Μου ‘χεις Κάνει Τη Ζωή Μου Κόλαση – Live
32. Δε Μιλάμε – Live
33. Έλα Που Φοβάμαι – Live
34. Καμιά Φορά – Live
35. Συγνώμη Που Σ’ Αγάπησα Πολύ – Live
36. Άσε Με Να Φύγω – Live
37. Θα ‘ρθω Να Σε Βρω – Live
38. Μια Κόκκινη Γραμμή – Live


Επισκεφτείτε:



https://www.facebook.com/NatasaTheodoridouOfficial


https://www.facebook.com/GEORGETHEOFANOUS







Τάσος Καραντής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου