Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Είδα τον Πασχάλη στο «ΡΥΘΜΟΣ STAGE» - Ήμουν κι εγώ στο πάρτι!

Είδα τον Πασχάλη στο «ΡΥΘΜΟΣ STAGE» - Ήμουν κι εγώ στο πάρτι!







Η μουσική σχέση μου με τον Πασχάλη, έχει τη δική της ιστορία. Από τους αγαπημένους της μητέρας μου, γεννήθηκα σ’ ένα σπίτι με δίσκους του, καθώς και των «OLYMPIANS». Πέρα από τους δίσκους, όμως, τα τραγούδια του ήταν δημοφιλή και στο τότε κρατικό ραδιόφωνο. Έτσι, από μικρό παιδί ήξερα όλες τις επιτυχίες του κι όχι μόνο. Το 1977, παρότι ήμουν 9 χρονών, τον παρακολούθησα ζωντανά στη συμμετοχή στο «Μάθημα σολφέζ» στη EUROVISION.







 Δημοφιλής ήταν, όμως, ο Πασχάλης και στα εφηβικά πάρτυ της γενιάς μου(μέσα των ‘80ς), ύστερα ήδη από μια 20χρονη τότε καριέρα. Θυμάμαι όσα κορίτσια αγκάλιασα για μπλουζ, το χορέψαμε, είτε με τραγούδια του Πασχάλη, είτε με των “SCORPIONS”. Live τον είδα για πρώτη φορά, 20χρονος, στο «On the rocks»(1988), όπου, θυμάμαι, με πόσο, χαρά, αγόρασα(σε τριπλό βινύλιο!), τη ζωντανή ηχογράφηση αυτού του θρυλικού πάρτι(“Party on the rocks”)!

Έκτοτε, τον παρακολουθώ - είτε ως ακροατής, είτε ως δημοσιογράφος αργότερα - τακτικά, γιατί, για να πω το κλασικό, «τον έχω στην καρδιά μου»!

Το Σάββατο 13/6/2015 ο Πασχάλης έκλεισε τη φετινή σεζόν του «Ρυθμού Stage», σφραγίζοντάς την, όμως, με ένα πάρτι αξέχαστο! Και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό κι ευτυχισμένο που ήμουν εκεί και με καλή παρέα φίλων.

Όταν ένας τραγουδιστής, μπορεί να καλύψει ένα πρόγραμμα 3 ωρών, μόνο με πολυτραγουδισμένες και πολυαγαπημένες επιτυχίες του, τότε μιλάμε για έναν τραγουδιστή με μεγάλο ρεπερτόριο. Κι αν επίσης, το ρεπερτόριο αυτό, εκτείνεται σε μια χρονική περίοδο 5 δεκαετιών, τότε μιλάμε για έναν μεγάλο τραγουδιστή κι έναν πραγματικό σταρ! Κι αυτό είναι ο Πασχάλης!

Το πάρτι του στο «Ρυθμός Stage», ήταν, απ’ όλες τις πλευρές, άκρως επιτυχημένο! Το ξεκίνημα έγινε από την πενταμελή μπάντα του, όπου μας ταξίδεψε, με την φωνή του κιθαρίστα Στέλιου Μακ, σε «all time classic» αγγλόφωνες επιτυχίες, ενώ, με το που πάτησε το πόδι του ο Πασχάλης στη σκηνή, μας έδειξε, αμέσως, ότι θα ακολουθούσε μια βραδιά, με νεύρο, με κέφι, με μελωδικότητα, με χορευτικούς ρυθμούς, με ατμοσφαιρικές μπαλάντες, με μουσική και τραγούδια, δηλαδή, που σου ανεβάζουν τη διάθεση, αλλά και σε γλυκαίνουν. Πολύ σύντομα το κατάμεστο «Ρυθμός Stage», έγινε μια μεγάλη παρέα, που σιγοτραγουδούσε, μαζί με τον Πασχάλη, τις αλλεπάλληλες επιτυχίες του, αλλά και τις χόρευε! Πραγματικό πάρτι, που τόσο ανάγκη το έχει η ψυχούλα μας σ’ αυτές τις δύσκολες μέρες.






Ο Πασχάλης, όπως τον ξέρουμε, με ζωντάνια, με το χαμόγελο, πάρα πολύ επικοινωνιακός και φιλικός, μα και απλός και καταδεκτικός. Ένας αιώνιος έφηβος! Θα έλεγα πως είναι ο «αιώνιος έφηβος της καλής ελληνικής ποπ»!






Η βραδιά ήταν μελωδικότατη – χορευτική, αλλά κι ατμοσφαιρική, με μπαλάντες - με υλικό, από τις χρυσές δεκαετίες των ‘60ς, των ‘70ς και των ‘80ς, τόσο το ελληνικό του Πασχάλη, όσο και ξένο.
Φυσικά κι ακούστηκαν τα «Τρελοκόριτσο», «Το κορίτσι του Μάη», «Ο τρόπος», «Παραδώσου λοιπόν», «Αν μια μέρα σε χάσω», «Κατερίνα Κατερινάκι» και πολλά – πολλά άλλα, σε μια τρίωρη non stop(!) συναυλία πασίγνωστων κι αγαπημένων επιτυχιών, χωρίς στίχους και παρτιτούρες σε αναλόγιο! Αυτό σημαίνει πάρτι! Και το καταευχαριστήθηκαμε! Με έναν Πασχάλη αεικίνητο, επικοινωνιακό, κυρίαρχο της σκηνής και με την εξαίσια φωνή και παρουσία του!






Βγήκα έξω από το «Ρυθμός Stage» με φτερά κι ένα αίσθημα πλήρους ικανοποίησης κι ευεξίας. Χίλια μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Πασχάλης for ever!







Ακούστε το νέο τραγούδι(μουσική : Ανδρέας Λάμπρου, στίχοι : Μάνος Ελευθερίου) του Πασχάλη – «Τρεις φορές»


https://www.youtube.com/watch?v=hxDbYCvKNKQ



Επισκεφτείτε : 


https://www.facebook.com/paschalisarvanitidisfans



*Φωτογραφίες από το live : Κωνσταντίνα Μακρογιάννη







Τάσος Καραντής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου