Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Βιογραφικό

Γεννήθηκα στη Σαλαμίνα στις 26 Σεπτεμβρίου του 1968.

Είμαι – διαζευγμένος -  πατέρας τριών παιδιών : του Παναγιώτη, της Μίλλυς και της Μαρίας.

Είμαι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Κέντρου Σπουδών Νοτιοανατολικής Ευρώπης της Ακαδημίας Αθηνών.

Εργάζομαι, από το 1989, σε εφημερίδες και περιοδικά ως ανεξάρτητος δημοσιογράφος.

Την τριετία 2001-2003 εξέδιδα, στη Σαλαμίνα, το περιοδικό πολιτιστικής επικοινωνίας «Ρυθμοί της Σαλαμίνας».

Την περίοδο 2007- 2014(16/8/2007-30/9/2014) είχα δημιουργήσει και λειτουργούσα το μη κερδοσκοπικό μουσικό ιντερνετικό περιοδικό www.e-orfeas.gr, του οποίου ήμουν ιδιοκτήτης και υπεύθυνος σύνταξης κι επικοινωνίας.

Είμαι συνδημιουργός της ομάδας στο f/b "ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΕΠΟΥ - SAVE FOX IN GRRECE"(https://www.facebook.com/groups/720909091279194/)

 Θρήσκευμα : σκεπτικιστής/αγνωστικιστής.

Πολιτικοκοινωνική θέση και στάση ζωής : Είμαι ανένταχτοςδημοκράτης, εθνιστής(=πατριώτης, με την έννοια της συνείδησης ότι είμαι πολίτης του ελληνικού κράτους και το πατριωτικό αίσθημα που προκύπτει από αυτήν), διεθνιστής, ειρηνιστής, ανθρωπιστής και φιλόζωος(του νησιού και του αγροκτήματος - απέχω από κάθε "δογματική" φιλοζωική κίνηση που καταπατά τα δικαιώματα των ζώων). Είμαι υπερασπιστής των εθνικών, κοινωνικών και LGTB μειονοτήτων. Είμαι αντίθετος με τα πολιτικά(ακροδεξιά & ακροαριστερά) άκρα. Πιστεύω κι οραματίζομαι μια ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, χωρίς ρατσιστικές, εθνικές, θρησκευτικές, σεξουαλικές κι όποιες άλλες διακρίσεις, μια κοινωνία με οικολογικές και φιλοζωικές ευαισθησίες, χωρίς πολέμους, στα πλαίσια μιας παγκοσμιότητας.

Σεξουαλική ταυτότητα : λάτρης της ΓΥΝΑΙΚΑΣ με θηλυκότητα κι ερωτισμό.

Η γραφή, απ’ τα μαθητικά μου χρόνια, αποτελεί για μένα τρόπο ζωής κι επικοινωνίας. Υπάρχω, λοιπόν, ως ένας εργάτης της γραφής.

Μουσική και γραφή : Tο τραγούδι, απ’ όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, αποτελεί την καθημερινή μου συντροφιά, ζω μ’ αυτό. Ακούω τους πάντες και τα πάντα, ανάλογα με τις στιγμές και τις φάσεις μου, και βέβαια την αισθητική μου.


Αγαπημένα μου μότο :


- Κάτι επικίνδυνα κομμάτια χάος είναι η ψυχή μου, που έκοψε με τα δόντια του ο Θεός(Μίλτος Σαχτούρης).


- Ο μόνος τρόπος για να απαλλαγείς από τον πειρασμό είναι να ενδώσεις σ' αυτόν!(Όσκαρ Ουάιλντ).


- Μην ξεπουλήσουμε φτηνά το τομάρι μας ρε!(Κατερίνα Γώγου).


- Πάρε τη λέξη μου, δώσε μου το χέρι σου(Ανδρέας Εμπειρίκος).


- Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος(Νίκος Καζαντζάκης).


- Πατρίδα είναι αυτό που αντέχει η καρδιά του κάθε ανθρώπου να υπερασπιστεί(Γιώργος Νταλάρας).


- Νους υγιής εν σώματι υγιή.


- Παν μέτρον άριστον.


Και δυο δικές μου θέσεις :

- Το μεγαλύτερο μειονέκτημα για τον άνθρωπο είναι ο φανατισμός. Είμαι μακριά από φανατισμούς, αντίθετος σε κάθε δόγμα και κομματικά ανένταχτος.


- Διαφωνώ με τον μαρξισμό, γιατί με φοβίζουν οι όροι "δικτατορία" (του προλεταριάτου) & δημοκρατικός "συγκεντρωτισμός".

Βιβλία μου:

- 1997 :Παραμύθια από τη Σαλαμίνα, Αθήνα, εκδ. ΘΑΜΥΡΙΣ(εξαντλημένο)

- 1998 : Εκρηγνυόμενα  όνειρα(ποιήματα), Αθήνα, εκδ. ΙΩΛΚΟΣ


- 1999 : Ανθολογία Νέων Σαλαμινίων ποιητών, Αθήνα, εκδ. ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ(συμμετοχή)

- 1999: Νίκος Μάθεσης, ο θρυλικός τρελάκιας του ρεμπέτικου, Αθήνα, εκδ. ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ(εξαντλημένο)

- 2001 : ‘Εντεκα αρβανίτικα παραμύθια από τη Σαλαμίνα, Αθήνα, εκδ. ΤΥΠΩΘΗΤΩ


- 2001 : Κουλουριώτικο Γλωσσάριο, σπάνιες κι ιδιωματικές λέξεις κι εκφράσεις της Σαλαμίνας, Σαλαμίνα(ατομική έκδοση)

- 2005 : Εξαγνισμός(ποιήματα), Αθήνα, εκδ. ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ


- 2005 : Οι αναμνήσεις του αγωνιστή Βαγγέλη Σαλματάνη, μαρτυρίες και τεκμήρια, Αθήνα(ατομική έκδοση – Γ’ έκδοση)

- 2006 : Αστική Γεωγραφία(ποιήματα), Αθήνα, εκδ. ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ


- 2008 : Υπήκοοι(ποιήματα) Θεσσαλονίκη, εκδ. ΠΑΝΟΠΤΙΚΟΝ

Υπό έκδοση:

- Αρβανίτικο Λεξικό(της Σαλαμίνας), εκδ. ΤΥΠΩΘΗΤΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου